Del que no podem o no volem parlar...
En el bloc "Educa't - Educa'm" publicat per Jordian ens parla de com n’és de difícil d’ensenyar; per un costat tracta de com un pot deixar de ser un professor/a mediocre i passar a ser millor professor. I per un altre costat, el fet de que la professió va més enllà de seguir uns horaris i unes rutines. Una de les frases que més ens ha captat la nostra atenció ha estat precisament la última part:
"Per a mi un professor/a sobrepassa la línea de la mediocritat quan té una cura especial del que es ve denominant “Currículum ocult” És a dir, un/a comença a ser millor professor/a quan es fa conscient de que, a més a més, de donar els coneixements intrínsecs a la seva matèria dona alguna cosa més, és a dir, quan comença a tenir clar que el que està formant son persones … i que la seva formació humana està per sobre de tota la resta de coses..."
Nosaltres opinem: que és molt difícil saber o millor dit catalogar de bon professor/a. Ja que depèn del resultat de l’aprenentatge, cosa que fa molt difícil saber si haurà anat bé l’aprenentatge emprat. Afegir que estem d’acord amb l’últim paràgraf adjuntat aquí.
diumenge, 11 de maig del 2008
bloc de mestres
El dimarts passat a classe vam estar mirant diferents blocs que se’ns van proposar. A continuació, per parelles vam escollir un article per poder comentar. La Marina i jo ens vam interessar per el següent:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada